I helgen

I fredags packade matte in mig i bilen och vi gav oss ut på en lång resa. Först stannade vi hos hennes mamma och hälsade på. Hennes kompis var också där och klappade på mig hela tiden. Fatta vad jobbigt att undersöka huset med någon som klappar på en hela tiden. Fick träffa farbror Jasper också. Han var jättestor, men inte så snacksugen. Efter en stund packade vi in oss igen och åkte och hämtade husse på jobbet för att sen åka hem till hans mamma och pappa. De hade ett jätteintressant hus och jag hade hela helgen på mig att undersöka det. Jag gick upp och ner i trappan själv. Husses pappa hade gjort om badrummet och jag tyckte det var jättefint. Matchade mig i brunt och vitt. Tycker matte och husse ska köpa ett likadant badkar, det hade en katthylla där man kunde ligga och titta på matte när hon gjorde sig i ordning.

Dessutom hade de en uteplats där jag fick vara ibland. Det var jättespännade. Husses pappa lekte massor med mig och alla tyckte jag var så söt.

På vägen hem stannade vi hos mattes familj igen och jag fick åter igen massa klappar och beröm och så träffade jag farbror Jasper igen. Han sa åt mig att passa mig och gick sen sin väg. Sen åkte vi hem igen och det var skönt att vara hemma igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0