Ett klösträd

Matte är så lycklig över det nya klösträdet, men jag låtsas som ingenting. Jag har lekt på stegen hon använde för att sätta upp det, i kartongen, i en annan kartong och legat och sovit bakom tvn. När hon packa upp det var jag förstås så nyfiken att jag inte kunde låta bli att vara med. Matte har försökt få mig att klösa på stolparna, men varför ska jag göra det? Jag klöser ju så bra på hennes kontorsstol.

Nu ligger jag i min korg under hennes bord och tvättar mig. Var i trädet nyss, men det var bara för att hon bjöd på godis där.

Jag tänker minsann inte vara intresserad.

PS- husse tog med kameran till jobbet idag så det blir inga bilder förrän han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0